مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: پایانه مرکزی شهر قم در ایام حج امسال میزبان بیش از 2 هزار و 200 زائر حج تمتع است.
کد خبر: ۶۳۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 04 August 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا پوریافر با بیان اینکه پایانه مرکزی شهر قم در ایام حج امسال میزبان بیش از 2 هزار و 200 زائر حج تمتع است، اظهار کرد: با مشارکت سازمان حج و زیارت استان مقرر شد که کلیه زائرین حج تمتع از پایانه مرکزی به فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان با برنامه‌های صورت گرفته و سرویس دهی 50 دستگاه اتوبوس تمهیدات لازم برای رفاه حال زائرین و بدرقه کنندگان را پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: سالن کوثر پایانه مرکزی با امکانات مجهز برای تجمع کاروان‌ها در خدمت زائرین است.

پوریافر با بیان اینکه پارکینگ پایانه مرکزی با ظرفیت 500 جایگاه پارک خودرو همه روزه به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائرین و بدرقه کنندگان است، افزود: مسجد پایانه نیز برای برنامه‌های سخنرانی و بدرقه زائرین در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین کلیه اعزام‌های عتبات عالیات سازمان حج و زیارت استان همه روزه از پایانه مرکزی صورت می‌گیرد و از ابتدای سال تاکنون با سرویس دهی 122 دستگاه اتوبوس تعداد 5 هزار و 368 زائر از این پایانه به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار