فرماندار قم:
فرماندار قم با اشاره به برخی فراخوان ها در فضای مجازی برای ایجاد برخی تجمع ها و ناآرامی ها در قم گفت: آگاهی مردم از ماهیت توطئه دشمن، موجب شده تا آنان نسبت به این فراخوان ها بی اعتنا باشند و ادامه این هوشیاری نیز خنثی کننده توطئه های آینده خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 04 August 2018

به گزارش تابناک قم،رضا سیار مطالبات و گلایه مندی های اقتصادی مردم را به حق دانست و افزود: فشارهای اقتصادی و جنگ رسانه ای و روانی همه جانبه علیه ایران با هدف فشار به مردم و ایجاد نارضایتی در کشور است که به طور قطع آگاهی و هوشیاری ملت بار دیگر این توطئه ها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور و استان در تلاش برای کاهش فشارهای اقتصادی به مردم، ایجاد ثبات و رفع مشکل های اقتصادی هستند ادامه داد: امروز ضد انقلاب، سلطنت طلب و تمام جریان های معاند نظام با صدها هزار کانال فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای درحال پمپاژ اطلاعات دروغ به منظور ایجاد ناامیدی و نارضایتی درمردم هستند.

فرماندار قم با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های انتظامی و امنیتی افزود: مردم با آگاهی از ماهیت توطئه دشمن و پشت پرده برخی فراخوان ها برای تجمع در قم ، به این عناصر ضد انقلاب نه گفته اند.

سیار، قم را خاستگاه و حامی همیشگی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مردم نسبت به برخی کمبودها و مشکلات اقتصادی گلایه مند هستند و برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی را خواستار هستند ولی همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده و می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار