با اعلام نهايي كادر فني تيم ملي
كشتي‌گير فرنگي‌كار استان قم با نظر نهايي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران مجوز حضور در مهمترين رويداد ورزشي سال 2018 قاره كهن را كسب كرد.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 04 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی مهمترین رویداد ورزشی سال 2018 قاره کهن محسوب می‌شود، علی‌اکبر حیدری تنها کشتی‌گیر قمی امیدوار به کسب سهمیه این بازی‌ها بود که سرانجام به این موفقیت دست پیدا کرد.

در واقع بعد از برگزاری جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی ایران، ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مشخص شد تا قمی‌های علاقمندان به ورزش از بابت عضویت علی‌اکبر حیدری در تیم ملی و اعزام وی به این دوره از بازی‌ها ابراز خوشحالی کنند.

در شرایطی که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در اوزان 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم (اوزان المپیکی) به بازی‌های آسیایی 2018 اعزام می‌شود، علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم نفر اصلی ترکیب تیم کشورمان شد تا بخت خود را برای کسب مدال از این رویداد مهم بیازماید.

در جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی کشتی ایران، انتخاب کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های آسیایی امسال بر اساس عملکرد آنها در انتخابی تیم ملی و رقابت‌های بین‌المللی برگزار شده در کشورهای مجارستان، گرجستان و ترکیه صورت گرفت، در حالی که علی‌اکبر حیدری به عنوان نفر نخست انتخابی تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم و دارنده مدال برنز نظامیان جهان به این موفقیت دست یافت.

بدین‌ترتیب در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی، وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی، وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی، 87 کیلوگرم حسین نوری، 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران شدند تا با سرمربیگری علی اشکانی ملی‌پوش اسبق این رشته و مربیگری محمدعلی چمیانی، مهرزاد اسفندیاری‌فر و داوود گیل‌نیرنگ برابر حریفان شرکت کننده در بازی‌های آسیایی 2018 به میدان بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار