مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: پروژه استخر مجموعه ورزشی تختی که به بخش خصوصی واگذار شده است و در بخش پایانی کار عمرانی است و احتمال افتتاح آن در هفته دولت وجود دارد.
کد خبر: ۶۳۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 04 August 2018

به گزارش تابناک قم،حسن عابدی با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در استان قم اظهار کرد: چهار پروژه ورزشی نیمه تمام در استان در قالب ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شد که دو پروژه سالن صبا و سالن شهرقائم به بهره برداری رسیده است و این دو سالن فعال هستند.

وی ادامه داد: پروژه استخر مجموعه ورزشی تختی که به بخش خصوصی واگذار شده است، در بخش پایانی کار عمرانی است و احتمال افتتاح آن در هفته دولت وجود دارد، این استخر یک پروژه بزرگ است که بخش خصوصی بیش از 2.5 میلیارد تومان در آن هزینه کرد. استخر مجموعه تختی پیش از واگذاری به بخش خصوصی چند سالی نیمه تمام رها شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سالن ورزشی چند منظوره سوده در مجموعه ورزشی هفت تیر فرسوده شده بود که بخش خصوصی در قالب تبصره 27 در حال بازسازی و تجهیز آن است و احتمال بهره برداری از این پروژه در اوایل مهرماه وجود دارد، دو استخر دیگر در این مجموعه فرسوده است که در حال مطالعه برای واگذاری این استخرها برای بازسازی به بخش خصوصی هستیم.

عابدی با اشاره به برنامه اداره ورزش و جوانان استان قم در قالب ماده 6 اظهار کرد: در قالب این ماده به دنبال فروش مجموعه ورزشی در میدان میثم هستیم تا با درآمد حاصله از فروش آن، یک مجموعه ورزشی دیگر را در مناطق کم برخوردار شهر قم احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امکان واگذاری تمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان قم به بخش خصوصی وجود ندارد، چون همه این پروژه‌ها درآمدزا نیستند، البته رغبت سرمایه گذاران برای ورود به این بخش به دلیل پایین بودن سود، کم است و معمولا افراد علاقه مند به ورزش در این پروژه‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار