نخستین دوره رویداد مدیریت دانش و داستان سرایی راه آهن در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۳۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، یوسف فراهانی دبیر نخستین دوره رویداد داستان سرایی راه آهن در خصوص این جشنواره عنوان کرد: این رویداد فرصتی برای بازگوئی و انتقال تجارب ارزشمند پرسنل و پیشکسوتان راه آهن است.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی از امروز کار خود را به مدت دو روز در قم آغاز کرده است که در آن 28 داستان روایت می شود، تصریح کرد: تجارت در قالب داستان توسط افراد و یا گروههای دو تا سه نفره بازگو می شود که در نهایت پس از داستان سرایی افراد، بهترین آثار تجلیل خواهد شد.

فراهانی اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی در جهت چگونگی روایت داستان ها برای افراد و گروه‌ها برگزار شده است و حوزه های تخصصی در داستان سرایی تعیین شد.

دبیر نخستین دوره رویداد داستان سرایی راه آهن خاطرنشان کرد: دوره هایی در جهت توانمند سازی داستان سرایان با حضور راویان و داوران برگزار شد. یکی از شاخصه های مهم این رویداد، داستان سرایی به صورت تیمی و گروهی و مشارکت در روایت داستان و انتقال تجربیات موفق است.

فراهانی بیان کرد: داستان سرایی در تسهیل ارتباطات و انتقال دانش و تجربیات و نوآوری و خلاقیت اثر گذار است از این رو تمامی این شاخصه ها در رویداد داستان سرایی مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است در این رویداد دو روزه داستان سرایان در خصوص موضوعاتی چون کنترل خارج شدن لکوموتیو از ایستگاه، درز تیغه ها، واگن ها و حمل بار، سوزن بانی، نقص در نصب اهرم بندی واگن ها، کاهش صدای قطار و سوانح قطار تجربیات خود را در قالب داستان منتقل می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار