مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان در ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت:‌نخبگان بازنشسته انتخاب و تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 22 July 2018

به گزارش تابناک : زهرا زاده‌غلام در نشست خبری گفت: به مناسبت بیست و پنجم ذی‌الحجه که مصادف با 15 شهریور ماه می‌شود روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان بوده که به همین دلیل می‌خواهیم از بازنشستگان تکریم کنیم.

وی ادامه داد: بازنشستگان نمونه را از سراسر استان‌ها انتخاب خواهیم کرد و آنها را مورد تقدیر قرار می‌دهیم ضمن اینکه از سال 85 در تقویم رسمی کشور روز خانواده و بزرگداشت آن انتخاب شده و به همین دلیل سیزدهمین مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشسته در صندوق بازنشستگی برگزار می‌شود و ما بازنشستگان نمونه را از میان یک میلیون و 400 هزار نفر خواهیم داشت.

زاده‌غلام انتخاب  بازنشستگان نمونه را در 6 محور عنوان کرد گفت: محورهای علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه، ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری محورهایی هستند که بازنشستگان از میان آنها می‌توانند آثار و فعالیت‌های خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: بازنشستگان می‌توانند به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کرده و در قسمت بانک ملی نخبگان آثار و زمینه فعالیت خود را وارد کنند. به این ترتیب تمامی آثار آنها از طریق کمیته داوری انتخاب و ارزش‌گذاری می‌شود.

وی افزود: از هر استان 6 بازنشسته نخبه انتخاب خواهد شد و بازنشستگان از امروز تا 31 مرداد ماه مهلت دارند تا آثار و فعالیت‌های خود را که در دوران بازنشستگی فاخر و اثرگذار بوده را ثبت کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار