نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سه روستایی که در شهرستان خرمشهر سالیان سال از آب شرب با کیفیت مناسب برخوردار نبودند، با اقداماتی که در بهبود کیفیت آب شرب شهرستان‌های خرمشهر و آبادان با اجرای طرح غدیر 2 انجام گرفت، از آب شرب شیرین‌ بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 22 July 2018

عبدالله سامری اظهار کرد: سه روستا در شهرستان خرمشهر وجود دارد که از پس از جنگ تاکنون از آب شیرین و با کیفیت مناسب بهره‌مند نشده‌اند. پس از مشکلاتی که در بحث آب شرب در سال‌های گذشته برای شهرهای آبادان و خرمشهر به وجود آمد وضعیت آب شرب سه روستای منیخ، حفار شرقی و معمره سنگور نامناسب‌تر از گذشته نیز شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در دولت نهم و دهم طرح غدیر یک برای شهرهای آبادان خرمشهر کشیده شد اما برای این سه روستا آبی از طرح غدیر تامین نشد.

سامری ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اقداماتی که در بهبود کیفیت آب شرب شهرستان‌های خرمشهر و آبادان با اجرای طرح غدیر 2 انجام گرفت، این سه روستا نیز در این طرح در نظر گرفته شدند و تا آب طرح غدیر به آنها نیز برسد.

وی خاطرنشان کرد: سه روستایی که در شهرستان خرمشهر سالیان سال از آب شرب با کیفیت مناسب برخوردار نبوند، اکنون با این اقدام از آب شرب شیرین بهره‌مند می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آب شرب ، خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار