علاوه بر کسب مدال طلای مسابقات بین المللی بلاروس؛
رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: رضا ملک پور دو و میدانی کار قمی علاوه بر کسب مدال طلای مسابقات بین المللی بلاروس؛ برای دومین بار رکورد ایران را شکست.
کد خبر: ۶۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 22 July 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی بین المللی بلاروس برگزار شد و رضا ملک پور ورزشکار قمی حاضر در ترکیب تیم ملی در بلاورس توانست مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع را از آن خود کند.

وی افزود: ملک پور که یکی از دو و میدانی کاران جوان قمی و گزینه حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا به نمایندگی از ایران به شمار می‌رود در این رقابت‌ها علاوه بر این که یک مدال بین المللی کسب کرد رکورد ایران را هم بهبود بخشید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: وی که خرداد امسال در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد توانسته بود رکورد ۴۰۰ متر با مانع ایران را پس از ۲ دهه بهبود ببخشد به فاصله کمتر از ۲ ماه توانست برای دومین بار متوالی رکورد شکنی کند.

رضایی بیان داشت: رکورد قبلی ماده ۴۰۰ متر با مانع ایران ۵۰.۹۲ ثانیه بودکه ملک پور در خرداد ماه سال جاری شکسته شده بود اما این بار ملک پور در بلاروس موفق شد این رکورد را به عدد ۵۰.۶۸ ثانیه ارتقا دهد و حد نصاب جدیدی به نام خود ثبت کند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی قم در بلاروس علاوه بر رضا ملک پور، یک مربی نیز در ترکیب تیم منتخب اعزامی ایران داشت به طوری که محسن ربانی رکورددار قمی پرش با نیزه ایران به عنوان یکی از مربیان اعزامی، تیم ملی را در بلاروس همراهی کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار