كاپيتان اسبق پرسپوليس گفت: به دليل عملكرد رفتاري رئيس هیأت فوتبال قم از عضويت در هیأت رئيسه فوتبال قم استعفا مي‌دهم.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 21 July 2018

به گزارش تابناک قم، محمدجعفر عابدی فوتبالیست سابق پرسپولیس که یکی از فوتبالیست‌های موفق قم در دهه‌های 1370 و 1380 بود و قمی‌ها با گل پیروزی وی در برتری یک بر صفر میلادی قم برابر استقلال تهران در دیدار دوستانه سال 1376 خاطرات خوبی در ذهن دارند، کمتر از دو ماه بعد از عضویت در هیأت رئیس هیأت فوتبال استان قم، از مسوولیت خود استعفا کرد.

عابدی که با هدف انتقال تجارب سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال پیشنهاد رئیس هیأت فوتبال قم برای عضویت در هیأت رئیسه فوتبال قم را پذیرفته بود، با طرح موضوع اعتراض به عملکرد رفتاری کریم بهرامی رئیس این هیات، از عضویت در این هیأت رئیسه کناره‌گیری کرد.

48ساعت همه را سرکار گذاشت

عضو هیأت رئیسه هیأت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر استعفای خود، اظهار کرد: ماجرا از این قرار است که رئیس هیأت فوتبال استان قم باید مبلغ 30 میلیون تومان کمک مالی اداره کل ورزش و جوانان را روز پنجشنبه 28 تیر ماه به تیم لیگ برتری سوهان محمدسیما قم می‌داد اما بهرامی یک روز قبل از واریز پول به حساب هیأت فوتبال و همچنین در روز پنجشنبه‌، صدها بار تلفن من، مدیرعامل تیم و دیگر عوامل را پاسخ نداد و در این 48 ساعت همه را سرکار گذاشت.

بازیکنان ما منتظر این پول بودند

محمدجعفر عابدی که مسوولیت مدیر رسانه تیم سوهان محمد سیما قم در لیگ برتر را بر عهده دارد، عنوان کرد: این در حالی است که تیم ما روز جمعه یک بازی سخت در قرچک داشت و بازیکنان به دلیل اینکه پولی دریافت نکرده بودند، شدیدا منتظر این پول بودند اما رئیس هیأت فوتبال پاسخ ما را نداد.

بهرامی در 90 آبروی قم را برد

عضو هیأت رئیسه هیأت فوتبال استان قم اضافه کرد: من به عنوان عضو هیات رئیسه هیات فوتبال وقتی چنین رفتارهایی از شخص کریم بهرامی، همان کسی که در پربیننده ترین برنامه تلویزیونی آبروی قم و مردم قم را برد دیدم، برای خودم تاسف خوردم که چرا با چنین شخصی همکاری می‌کنم.

عضو مستعفی هیأت رئیسه فوتبال قم ابراز کرد: آنچه که برای من مسلم شد این است که چنین کسی نه برای آبروی خودش ارزش قائل است و نه آبروی شهر برایش مهم است، همه دیدیم که در برنامه 90 و بعد از آن در فضای مجازی چه هجمه‌هایی علیه‌ رئیس هیأت فوتبال ایجاد شد و در سطح کشور و جهان چه آبرویی از قم رفت ولی این آقا به ریش همه ما هم خندید و امروز من با تمام وجودم این دغل بازی رئیس هیات فوتبال قم را دیدم که چطور با رندی ما را فریب داد.

انتظار داشتیم متولی فوتبال قم در کنار تیم باشد نه مانع تیم

وی تاکید کرد: سال‌های زیادی در سطح اول فوتبال قم و کشور بازی کرده‌ام، تلخ و شیرین‌های زیادی را تجربه کرده‌ام، مدل‌های متفاوت مدیریتی در فوتبال قم را هم دیده‌ام، انتظار داشتیم متولی فوتبال قم در کنار تیم باشد نه اینکه مانع تیم باشد، چون تنها تیم بومی لیگ برتر ایران است اما با این عملکرد خود گویا می‌خواهد همانند صبای قم، فوتسال قم را هم نابود کند.

این گزارش حاکی است مصاحبه عادل فردوسی پور در برنامه 90 در خصوص وضعیت تیم صبا و مناظره‌ تلفنی کریم بهرامی رییس هیأت فوتبال و ناصر شریفی، عضو هیأت رییسه هیأت فوتبال استان قم راجع به تخلفات گسترده در صبا و همچنین رفت و آمد بازیکنان پولی و شرط بندی بر روی این تیم حواشی بسیاری به دنبال داشت که رئیس هیأت فوتبال قم پس از آن برنامه با سکوت از کنار همه این حواشی گذشت.

هرچند با مطرح شدن حواشی مختلف انتظار بود که برخورد قاطعی با این مسئله از سوی نهادهای مسؤول با متخلفان صورت گیرد، اما خبری در این ارتباط منتشر نشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار