رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۱۲ مدال کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 21 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک شوتوکان جهانی WSKF روز جمعه در شهر مهدی شهر استان سمنان به پایان رسید و سهم حضور تیم کاراته استان قم در این رویداد ورزشی کسب ۱۲ مدال در رده‌های مختلف سنی بود.

وی افزود: در این مسابقات تیم کاراته استان قم با مربیگری مجید عبدالحسینی و سرپرستی علیرضا حقیقت در مهدی شهر به رقابت پرداخت و توانست ۳ مدال طلا به دست بیاورد و سایر مدال‌های کسب شده توسط کاراته کاهای قمی به رنگ برنز بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: امیر حسین حجازی راد، سید محمد سیدان جاسبی و متین اسماعیلی ۳ کاراته کای قمی بودند که در این رقابت‌ها در اوزان خود موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلا شدند.

برخورداری بیان داشت: پوریا تقی زاده، مهدی عاصمی، امیر مهدی محمدی، مهدی دخیلی، امین صفا، پویا مولایی، امیرحسین جانقربان، امید حلوایی و پیمان نظری مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی نونهالان از روز پنج شنبه در شهرستان جم استان بوشهر آغاز شده است که از استان قم مهدی محمدی با مربیگری محمد نجفی و رضا دهقان با مربیگری مجید عبدالحسینی در این مرحله اردو آماده سازی حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: همچنین استاژ داوری هیئت کاراته استان قم با تدریس رئیس کمیته داوران، عباس زاده با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده به مناسبت دهه کرامت در محل خانه کاراته استان برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار