تيم هیأت‌ تكواندو قم از ميزباني رقابت‌هاي تكواندو قهرماني دختران ايران موفق به كسب يك مدال مسابقات قرآني و يك مدال از بخش مبارزه شد.
کد خبر: ۶۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 19 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، در تقویم سال 1397 فدراسیون میزبانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان ایران در هر دو بخش دختران و پسران به هیأت تکواندو قم سپرده شد و این مسابقات به مدت چهار روز با حضور استعدادهای این رده سنی در قم به انجام رسید.

ابتدا بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بخش پسران با حضور 310 تکواندوکار در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و تیم‌های هیأت کرمانشاه و قم روی سکوهای اول و دوم ایستادند و سپس بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان دختر برگزار شد.

در روز نخست مسابقات قهرمانی نونهالان دختر ایران تکواندوکاران اصفهان، گیلان، سمنان، البرز و قزوین سکوی قهرمانی اوزان فرد را به دست آوردند، در حالی که سهم تیم دختران هیأت تکواندو قم کسب مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 37 کیلوگرم این پیکارها بود.

در وزن منهای 37 کیلوگرم این مسابقات که وزن سوم بود عاطفه صفایی تیم منتخب هیأت تکواندو قم را صاحب نشان برنز کرد، در حالی که عنوان قهرمانی این وزن به زهرا زرین نعل شیخانی از گیلان رسید و کیانا نوری از توابع تهران مقام نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

در روز دوم مسابقات بیست و سومین دوره تکواندو قهرمانی نونهالان دختر ایران که با حضور 298 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان به میزبانی قم به انجام رسید، تکواندوکاران اوزان زوج به میدان رفتند ولی تیم هیأت تکواندو قم سهمی از مدال‌های این اوزان نداشت.

این پیکارها در اوزان منهای 33، 41، 47، 55 و 59 کیلوگرم روز دوم خود را در قم پشت‌سر گذاشت و در نهایت تکواندوکاران البرز سه بار و تهرانی‌ها دو بار مدال طلا گرفتند، ضمن اینکه در پایان دومین دوره مسابقات قرآنی نونهالان دختر ایران، نمایندگان استان‌های قم، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی و قزوین عنوان‌های اول تا چهارم را کسب کردند، در حالی که مائده کاظمی از قم عنوان نخست را به دست آورد و در بین برترین‌های این دوره از مسابقات که از سوی کمیته برگزاری مسابقات معرفی شدند، قم تیم نمونه اخلاق شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار