معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، از افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی در روز میلاد امام‌رضا(ع) خبرداد و از مردم درخواست کرد تا بهره‌رداری رسمی از این پروژه صبوری کنند.
کد خبر: ۶۳۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 19 July 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا قاری‌قرآن در خصوص پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی، عنوان کرد: این پروژه 9ونیم کیلومتر مسیر و شامل سه فاز است که فاز اول و دوم آن از گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته‌بود و فاز سوم آن نیز که پردیسان را به شهرک قدس متصل می‌کند، به زودی به‌بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه‌های بسیاری در مناطق هشتگانه از قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود که در دهه کرامت افتتاح رسمی می‌شود و در همین راستا پروژه‌های منطقه8 در روز میلاد امام رضا(ع) افتتاح می‌شود و پروژه عظیم بلوار آیت الله بروجردی نیز که در منطقه 8واقع شده است، در همین روز افتتاح و بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بیان کرد: با بازگشایی مسیر بلوار آیت الله بروجردی، اتفاقات ویژه‌ای رخ می‌دهد و بار ترافیکی شدید بلوار غدیر، به این مسیر منتقل می‌شود؛ همچنین با افتتاح این پروژه، حدود50درصد از بار ترافیکی پردیسان کاهش پیدا می‌کند و به این مسیر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری غیر رسمی این مسیر توسط مردم، تصریح کرد: این پروژه بسیاری از مشکلات ترافیکی را حل می‌کند و لزوم افتتاح این پروژه کاملا مشخص است، اما باید به این نکته توجه داشت که هنوز یکسری اقدامات ایمنی باید در طول مسیر انجام شود تا امنیت مسیر افزایش پیدا کند؛ همچنین در حال حاضر به دلیل کمبود برق و عدم نیاز به روشنایی این مسیر، چراغ‌های این مسیر در شب خاموش است و این موضوع می‌تواند برای مردم خطر آفرین باشد.

قاری قرآن ادامه داد: عده ای از مردم در روزهای گذشته اقدام به برداشتن موانع از مسیر مخالف کرده‌اند و تردد در این محور انجام می‌شود، از مردم عزیز که مدت زیادی برای افتتاح این پروژه صبر کردند، خواهشمندیم روزهای اندک باقی مانده را نیز صبوری کنند تا اقدامات ایمنی و پاکسازی مسیر انجام شود و پس از بهره برداری رسمی، در خدمت شهروندان قرار گیرد و مردم با خیال راحت در آن تردد کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح پروژه‌های مختلف در مناطق هشتگانه و به‌ویژه بلوار آیت الله بروجردی، بسیاری از مشکلات شهروندان مرتفع شود و مورد رضایت آن‌ها قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار