رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور کشتی گیر قمی در مسابقات کشتی جوانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 18 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی جوانان آسیا در بخش فرنگی از امروز چهارشنبه در هند آغاز می‌شود و استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی ایران در این رقابت‌ها یک کشتی گیر جوان و امیدوار دارد.

وی افزود: مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد و بر این اساس علیرضا نجاتی کشتی گیر قمی در این مسابقات برای تیم ملی ایران روی تشک می‌رود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در این رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم علی رضا نجاتی در دور نخست به مصاف مازیتوف از تاجیکستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکمنستان و قرقیزستان مسابقه می‌دهد و این در حالی است که در این وزن ۱۲ نفر وزن کشی کردند.

وزیری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به افتخار آفرینی کشتی گیران قمی در بخش آلیش بیان داشت: روح الله نعمتیان کشتی گیر قمی و با اخلاق کشورمان مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آلیش مردان کشور را تصاحب کرد.

وی عنوان کرد: رقابت‌های کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور با حضور ۸۸ کشتی گیرمدعی کسب عناوین قهرمانی از ۱۷ استان مختلف کشور به انجام رسید که در پایان و با برگزاری ۶ دور و با انجام ۱۰۶ کشتی نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند که به راین اساس سهم تیم اعزامی استان قم یک نشان خوشرنگ طلا بود.

سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان در حالی که میزبانی این دوره از پیکارها را برعهده داشت روح الله نعمتیان به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در این رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفت و سرانجام با قرار گرفتن بر سکوی نخست مدال طلا را از آن خود کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار