رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب ۷ مدال توسط دختران رزمی کار قم در مسابقات کشوری که در قزوین برگزار شد، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 17 July 2018

به گزارش تابناک قم،علی یزدی اظهار داشت: مسابقات کیک بوکسینگ WKO قهرمانی بانوان کشور در قزوین در چهارده سنی برگزار شد و دختران رزمی کار استان قم موفق شدند در این رقابت‌ها ۷ مدال به دست بیاورند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از ۱۵ استان و قهرمانی تیم قزوین به پایان رسید تیم کیک بوکسینگ استان قم با مربیگری زهرا شاه مرادی روانه مسابقات شد و همه رزمی کاران قمی که به فینال رسیدند طلا گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در این مسابقات تیم قم صاحب ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز شد و مدال نقره‌ای کسب نکرد و در رده سنی جوانان سهم تیم استان قم ۲ مدال طلا و در رده سنی نوجوانان سهم قم یک مدال طلا بود.

یزدی بیان داشت: در این مسابقات فاطمه هاشمی در رده سنی نوجوانان، محدثه سادات موسوی در رده سنی جوانان و معصومه آرزومند در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

وی عنوان کرد: همچنین زهره شعبانی در رده سنی جوانان، ملیکا صادق در رده سنی جوانان، فاطمه سادات موسوی در رده سنی بزرگسالان و زهرا طالبی در رده سنی بزرگسالان صاحب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

وی عنوان کرد: در پایان مسابقات کیک بوکسینگ WKO قهرمانی بانوان کشور در قزوین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به دختران با اخلاق استان قم تعلق گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار