عضو شورای شهر قم گفت: افزایش تعرفه پارکینگ در شهر قم به‌ازای ۲ ساعت اول ۱۵۰۰ تومان و برای هر ساعت اضافه نیز ۵۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۶۳۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 17 July 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله امراللهی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: پروانه دار کردن خودروهای حمل بار به‌زودی در شهر قم اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر مخالفت شورای شهر قم با افزایش قیمت در پارکینگ‌های روباز افزود: حقیقت این بوده که در این پارکینگ‌ها خدمات چندان به شهروندان ارائه نمی‌شود و برای همین نیز با افزایش تعرفه در این پارکینگ‌ها مخالفت به‌عمل‌آمده است.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر ابراز کرد: تعرفه پارکینگ در شهر قم در دو سال گذشته شاهد هیچ‌گونه افزایشی نبوده است، پیشنهاد شهرداری در زمینهٔ تعرفه پارکینگ برای 3 ساعت اول 1500 تومان و برای هر ساعت بیشتر 700 تومان بوده است.

امراللهی با بیان اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر تأکید کرد: افزایش تعرفه پارکینگ در شهر قم به ازای دو ساعت اول 1500 تومان و برای هر ساعت اضافه نیز 500 تومان در نظر گرفته‌شده است.

عضو شورای شهر قم با تأکید بر مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر بیان کرد: در پارکینگ‌های روباز شاهد هیچ‌گونه افزایش تعرفه نخواهیم بود و تعرفه‌های سال قبل امسال نیز ثابت باقی می‌مانند.

وی مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: قیمتی که در کمیسیون عمران در مورد تعرفه پارکینگ‌ها در نظر گرفته‌شده با نگاه کمتر از افزایش ده‌درصدی بوده تا در کارگروه تنظیم بازار مورد اشکال قرار نگیرد و قابل انطباق با موازین کمیته انطباق باشد.

عضو شورای شهر با تأکید بر اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه بیان کرد: پروانه دار کردن نیسان بارها برای کنترل بهتر و مسائل امنیتی در شورای شهر تمام کلان‌شهرهای کشور در دست پیگیری است.

امراللهی با تأکید بر ضرورت پروانه دار شدن خودروهای حمل و بار در شهر قم ابراز کرد: تمام مجموعه‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل بار مشغول فعالیت هستند باید پروانه دار شده و برای حمل بار نیز بارنامه‌های لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه تصریح کرد: تکمیل پروانه‌های حمل بار قدم نخستی بوده که در زمینهٔ دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل در سطح شهر و حومه مورد توجه است که در این زمینه نیز هسته مرکزی شهر از حساسیت بیشتری برخوردار است.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: در مرحله اول برای بار زیر 6 تن گرفتن پروانه حمل بار کاملاً رایگان بوده و در بارهای بالای 6 تن نیز رایگان است اما در صورت عدم دریافت پروانه رانندگان مشمول جرائم می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار