نایب‌رئیس بانوان هیئت تکواندو استان قم گفت: پس از پایان مسابقات قهرمانی کشوری دختران که به میزبانی قم برگزار شد کاپ اخلاق به میزبان رسید.
کد خبر: ۶۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 16 July 2018

به گزارش تابناک قم،فرشته کریمی‌مهر اظهار داشت: بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی قم به انجام رسید.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: 32 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حاضر بودند که البته استان قم به علت شرایط میزبانی دو تیم را به روی شیاب چانگ فرستاد.

وی گفت: در پایان این ماراتون دو روزه نمایندگان قم عملکرد چشمگیری را از خود به‌جای گذاشتند و به‌نوعی تاریخ‌ساز شدند.

کریمی مهر بیان کرد: در نخستین روز عاطفه صفایی قمی تکواندوکار وزن سوم استان قم با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد و در بخش مسابقات قرآنی قهرمانی نونهالان کشور در بخش دختران مائدهکاظمی با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

وی تصریح کرد: درمجموع تیمی استان قم بر سکوی هفتم کشور قرار گرفت که در تاریخ تکواندو قم کسب رتبه تک‌رقمی وجود نداشته است.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به سطحی فنی بالا مسابقات بیان کرد: تیم قم‌ موفق شد عنوان اخلاق این دوره را کسب کند ضمن اینکه هر دو نماینده استان ازنظر اخلاقی وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند.

وی درباره سطح رضایت شرکت‌کنندگان توضیح داد: تمام تیم‌ها درمجموع رضایت داشتند اما گرمای هوا کمی برخی تیم‌ها را آزار داد که در این موضوع هیئت دخیل نبود و ما سعی کردیم با انجام تمام وظایف میزبان خوبی برای دختران و پسران کشور باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار