به میزبانی وزرات آموزش و پرورش؛
اولین نشست فصلی اعضای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سال 97به منظور بررسی روند همکاری‌های هر دو نهاد سه شنبه 26 تیر در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 16 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیر خانه نشست فصلی، این نشست با حضور ایت الله اعرافی و سید محمد بطحائی به عنوان روسای عالی ستاد همکاری‌ها و معاونیین ستادی وزارتخانه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خراسان و مدیر حوزه علمیه اصفهان نیز به عنوان اعضای اصلی این ستاد در نشست فصلی حضور خواهند یافت.

بر اساس اعلام دبیر خانه ستاد همکاری‌ها در نشست فصلی ستاد، دبیران قطب های پنج گانه کشوری، متشکل از معاونین پرورشی استانهای تهران ، سمنان، فارس، یزد و اردبیل با حضور در این نشست گزارشی از روند همکاری‌ها در استان‌ها و مناطق مختلف کشور را ارایه و ضمن بیان فرصت ها و چالشهای پیش رو دغدغه های خود را با حضور روسای عالی ستاد بیان خواهند کرد .

گفتنی است نشست فصلی سال گذشته ستاد همکاری ها در 13 اسفند 96 به میزبانی مدیر حوزه های علمیه در قم بر گزار شد و مقرر گردید در نشست آتی برش پنج ساله همکاری ها مورد بحث و بررسی قرارگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار