مسؤول كميته داوران هیأت كشتي استان قم خبر داد
مسوول كميته داوران هیأت كشتي استان قم از قضاوت چهار داور قمي در مسابقات كشتي آزاد، فرنگي پيشكسوتان و پيكارهاي ليگ دسته اول ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 15 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،سعید عباسی اظهار کرد: یکی از مهمترین رقابت‌های پیش‌روی کشتی‌گیران و داوران کشتی قم، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور است که روزهای 25 تیر تا پنجم مرداد ماه در تهران به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به اسامی داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها ادامه داد: با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود در حالی که علی شاه‌مرادی روزهای 25 تا 28 تیر به عنوان یکی از داوران کشتی قم به قضاوت خواهد پرداخت.

مسوول کمیته داوران هیأت کشتی استان قم افزود: روزهای 29 تیر تا اول مرداد ماه نیز قضاوت علی‌محمد فرخ‌زاده دیگر داور کشتی قم را در پیکارهای آزاد و فرنگی پیشکسوتان ایران شاهد خواهیم بود و روزهای دوم تا پنجم مرداد نیز غلامحسین امامی‌زاده سومین داور قضاوت کننده در این مسابقات به روی تشک می‌رود.

وی که از داوران بین‌المللی و شاخص کشتی قم به شمار می‌رود، سپس به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور اشاره و ابراز کرد: این پیکارها از دوشنبه 25 تیر ماه طبق برنامه فدراسیون کشتی به میزبانی هیأت گلستان در شهر گرگان برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات، افزود: سرپرست فنی و داور درجه یک این رقابت‌ها محمدابراهیم امامی است، ضمن اینکه مسوول ژوری سیدمحمد افتخاریان از تهران خواهد بود و افتخار دارم در جمع داوران درجه یک بین‌المللی قضاوت کننده در این مسابقات نماینده هیأت موفق کشتی استان قم باشم، در شرایطی که مجموعا 18 داور درجه یک تا سه بین‌المللی این رقابت‌ها را قضاوت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار