امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک مطرح کرد
امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک گفت: رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که به عنوان راهکار برای مقابله با چالش اقتصادی محسوب می شود و به این وسیله می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.
کد خبر: ۶۳۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم، شیخ علی ماهیگیر در دهمین همایش علمی پژوهشی حیات طیبه و نخستین همایش بین المللی جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، اظهار کرد: لازم است از همه دست اندرکاران و کسانی که در برگزاری این همایش همکاری داشتند تشکر کنم. بسیار خشنودم که امکان حضور و شرکت اهل سنت در چنین همایش‌‌هایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: قم از جایگاه ممتازی برخوردار است و می‌‌توان آن را شهر علم و فقاهت نامید و چالش‌هایی که در حوزه زنان وجود دارد می تواند با کمک علما و فضلا برطرف کرد.

امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک با اشاره به چالش‌ های پیش روی جهان اسلام گفت: امام خمینی(ره) به احیای مسئله ولایت فقیه پرداختند که باید از آن پاسداری کنیم. در کشورهای مختلف مشاهده می‌شود که امنیت وجود ندارد و انسان‌ها کشته می‌شوند.

شیخ علی ماهیگیر با اشاره به چالش اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد مقاومتی را در این بخش مطرح کردند که به عنوان راهکار محسوب می‌شود و به این وسیله می توان بر مشکلات اقتصادی و سیاسی غلبه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار