با شكست تيم مدعي سپاهان رقم خورد
بانوان هندباليست استان قم در نخستين دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی رده سني اميد دختران ايران تيم مدعي فولاد مباركه سپاهان اصفهان را شكست دادند.
کد خبر: ۶۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 15 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، پیروزی دختران هندبالیست قم برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در آغاز پیکارهای هندبال قهرمانی دختران امید ایران در حالی رقم خورد که این مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال به میزبانی هیات هندبال اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار می‌شود.

با توجه به قرعه‌کشی مسابقات هندبال امیدهای دختران ایران در حضور مسوولان تیم‌های شرکت کننده، این پیکارها با حضور ١٦ تیم در اصفهان برگزار می‌شود و سالن سجادیه اصفهان از بازی‌های این دوره در چهار گروه چهار تیمی میزبانی می‌کند.

بر این اساس در گروه نخست تیم‌های هیات فارس، شاهین‌شهر، همدان و بوشهر، در گروه دوم تیم‌های هیات اصفهان، ملایر، آذربایجان غربی و تهران و در گروه سوم مرحله مقدماتی این پیکارها تیم‌های هیات بافق، کرمان، سنندج و البرز به شکل دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم رده سنی امید دختران قم نیز در این دوره از پیکارهای هندبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در گروه چهارم با تیم‌های هیات گچساران، قزوین و فولاد مبارکه سپاهان هم‌گروه است و نخستین دیدار خود را در افتتاحیه این بازی‌ها برابر تیم مدعی سپاهان برگزار و با پیروزی 20 بر 16 میدان را ترک کرد.

این در حالی است که نماینده هندبال قم متشکل از بازیکنان با سابقه و مطرح سال‌های اخیر این رشته که تجربه عضویت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران، بازی در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور و قهرمانی در لیگ‌های دسته دوم و اول ایران را دارند، به میدان رفته است.

در ترکیب این تیم الناز قاسمی، فاطمه خلیلی‌، فاطمه رادصفت، نوریه عباسی، زهرا شکوهی‌راد، منیره برقعی، فاطمه مریدی، هانیه خسروی، فاطمه فتحی، رعنا سامانی، رقیه نجفی، ماه‌گل محمودی، زهرا افشاری، نرگس متولیان، پرنیا ساجدی، فاطمه کریمی و مریم خوش‌نژاد عضویت دارند.

این تیم گام نخست مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی امید دختران باشگاه‌های کشور در سال 1397 را در حالی با شکست تیم مدعی سپاهان برداشت که مربی سابق تیم ملی و شاخص‌ترین مربی هندبال بانوان قم یعنی زهرا احمدی‌نیا سرمربی آن است و مدیریت تیم را اکرم‌السادات حسینی‌خو انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار