رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) تجمع دختران تکواندوکار کشور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمد جمشیدی درباره میزبانی مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: از ماه‌های گذشته استان قم درخواست میزبانی مسابقات پسران و دختران کشور را به فدراسیون داده بود که آن‌ها نیز با توجه به سبقه خوبی که هیئت قم در سال‌های قبل داشت، پذیرفتند و میزبانی را به قم سپردند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بیست و هفتمین دوره رقابت‌های پسران در رده سنی نونهالان با حضور 608 تکواندوکار از سراسر کشور از 21 تیرماه در سال نخلستان آغاز شد و در پایان دور روز رقابت سخت و نفس‌گیر افراد برتر آن مشخص شدند.

وی با بیان اینکه سطح فنی این دوره بسیار بالابود، گفت: خوشبختانه اکثر تیم‌ها از شرایط میزبانی استان قم رضایت کافی را داشتند و خوشحالیم که توانسته‌ایم حفظ آبرو کرده و میزبان‌های خوبی برای ورزشکاران کشورمان باشیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه نمایندگان استان قم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، بیان کرد: در بخش پسران کیوان کاظمی در وزن چهارم به مدال طلا رسید، سعید عباسیان در وزن دوم صاحب نشان نقره شد و امید غلامی در وزن ششم سوم شد، در بخش قرائت قرآن نیز محمدرضا شمس نیا در جایگاه دوم ایستاد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد:هاشم آقایی یکی از داوران استان قم از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشور به‌عنوان برترین داور انتخاب شد و کامران کاظمی که نماینده قم در این دوره بود عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

به گفته وی، بیست و سومین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی دختران کشور در رده سنی نونهالان نیز از صبح دیروز به میزبانی قم آغاز شد و 407 هوگو پوش دختر به روی شیاب چانگ خواهند رفت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم درباره برنامه فرهنگی توضیح داد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دختران نونهال تکواندو کشور در مراسم تجمع این روز که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، حضور پیدا کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار