رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت کشور عنوان کرد
رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه شعار «هر ایرانی، هر روز یک خدمت» در دهه کرامت دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم در این 10 روز 800 میلیون خدمت را در نقاط مختلف کشور ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۳۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی روز میلاد بانوی کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی دهه کرامت کشور با محوریت آستان‌های قدس رضوی، حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی و عبدالعظیم حسنی(ع) فعالیت خود را دنبال می‌کند، اظهار کرد: در این شورا 35 دستگاه، نهاد و سازمان عضویت دارند و به برکت نام اهل‌بیت(ع) فعالیت‌های خود را در فضایی صمیمی دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: شورای دهه کرامت کشور با رویکرد معرفت‌افزایی و نشاط‌آفرینی فعالیت‌های مختلف خود را با شعار خدمت کریمانه به رسم اهل‌بیت(ع) دنبال می‌کند.

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه شعار هر ایرانی هر روز یک خدمت در دهه کرامت دنبال می‌شود، مطرح کرد: امیدواریم در این 10 روز 800 میلیون خدمت را در نقاط مختلف کشور ارائه دهیم.

وی ادامه داد: جشنواره مردمی کرامت با محوریت آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، جشن‌های زیر سایه خورشید با محوریت آستان قدس رضوی در ایران و دیگر کشورها و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با استقبال مطلوب آحاد مردم آغاز شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار