مدیر عامل شرکت آبفار قم خبر داد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: به 156 روستا در استان آبرسانی می‌کنیم، البته هم اکنون آب 31 روستا در استان با تانکر تامین می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمد احمدی جبلی با اشاره به آبرسانی روستاهای قم اظهار کرد: به 156 روستا در استان آبرسانی می‌کنیم، در گذشته 48 روستا در قم با بحران آب مواجه بودند که از بحران خارج شدند، البته هم اکنون آب 31 روستا در استان با تانکر تامین می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین بحران آب در بخش روستایی استان قم در بخش خلجستان است؛ در 20 روستای این بخش شرایط جیره بندی آب را داریم و قطعی آب بین 2 تا 12 ساعت در این روستاها رخ می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم افزود: در صورت تامین اعتبار مشکل کم آبی در روستاهای بخش قمرود تا نیمه نخست سال آینده حل می‌شود و این روستاها از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد، در تمام روستاهای استان قم شبکه آبرسانی وجود دارد، اما باید آب را به ابتدای این روستاها برسانیم. برخی روستاها از چاه‌های آب دارند که آب این چاه‌ها گاهی شور است و تعدادی از این روستاها آب شیرین کن دارند.

احمدی جبلی در پایان با اشاره به لزوم صرفه جویی در آب خاطرنشان کرد: باید به آب به عنوان یک ماده استراتژیک بنگریم، آب در واقع به قیمت خیلی کم و در حد رایگان به مردم تحویل داده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار