نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به درخواست یک بدهکار بانکی برای دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات کم سود روستایی برای دامداری واکنش نشان داد و گفت: این فرد برای دانشگاه و موسسه اش از بودجه دولتی استفاده می کند.
کد خبر: ۶۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به سخنان خود در جلسه کارگروه اشتغال استانداری قم مبنی بر درخواست یک بدهکار بانکی برای دریافت تسهیلات کم بهره روستایی گفت: فردی که در قم هم دانشگاه و هم موسسه فرهنگی دارد، اخیرا برای دامداری خود درخواست تسهیلات کم بهره روستایی کرده است.

وی تصریح کرد: این فرد در حالی که از دولت برای دانشگاه و موسسه خود بودجه دریافت کرده و میلیاردها تومان بدهی بانکی دارد بازهم درخواست دریافت تسهیلات داده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی‌ها متوجه شده‌ایم که وی برای دامداری خود تسهیلات کم سود روستایی آن هم به مبلغ 15 میلیارد تومان درخواست کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه هشدار لازم برای استفاده همه روستائیان از این تسهیلات را دادم و امیدوارم در این خصوص درست عمل شود در غیر این صورت از همه ابزارهای قانونی برای احقاق حقوق مردم استفاده خواهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار