رقابت‌هاي سال 1397 تكواندو قهرماني رده سني نونهالان دختر كشور از امروز با حضور دختران تكواندوكار سراسر كشور در قم آغاز به كار كرد.
کد خبر: ۶۳۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 14 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از دو روز برگزاری بیست و هفتمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی پسران کشور در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم، از امروز بیست و سومین دوره پیکارهای قهرمانی دختران کشور در قم آغاز شد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات دختران نیز همانند پسران در 10 وزن به انجام می‌رسد و در روز نخست رقابت‌های اوزان فرد و در روز دوم پیکارهای اوزان زوج برگزار می‌شود تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی نونهالان ایران راه یابند.

در رقابت‌های بیست و سومین دوره تکواندو رده سنی نونهالان دختران قهرمانی کشور 298 هوگوپوش شرکت کرده‌اند و امروز شنبه 23 تیر ماه مسابقات اوزان منهای 29، 37، 44، 51 و 59 کیلوگرم دختران به انجام می‌رسد و تکواندوکاران سایر اوزان یعنی منهای 33، 41، 47، 55 و به اضافه 59 کیلوگرم روز یکشنبه 24 تیر ماه برای کسب عناوین برتر برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

این در شرایطی است که همزمان با این پیکارها، مسابقات قرآنی در بخش ترتیل نیز به میزبانی قم برگزار می‌شود و مدال‌های کسب شده در آن در رده‌بندی نهایی تیم‌ها محاسبه خواهد شد، در شرایطی که این دوره از رقابت‌ها همانند مسابقات کیوروگی به صورت تک حذفی انجام می‌شود.

هیأت تکواندو استان قم به عنوان میزبان این دوره از مسابقات مجوز حضور دو تیم را دارد و بر این اساس در ترکیب تیم (الف) هیأت تکواندو قم در وزن دوم زهرا گلاب، وزن سوم الناز حکیمی، وزن چهارم فاطمه گلاب، وزن پنجم ریحانه علی‌کوهی، وزن ششم زهرا قنبری، وزن هفتم نرگس موسوی، وزن هشتم اسما باقرزاده و وزن دهم فاطمه حضرت‌عینی عضویت دارند.

تیم (ب) هیأت تکواندو قم نیز در بیست و سومین دوره مسابقات کشوری رده سنی نونهالان دختر در وزن اول ریحانه عباسی، وزن دوم مبینا محمدی، وزن سوم عاطفه صفایی قمی، وزن چهارم یاسمن اقبالی، وزن پنجم پریا ساجدی، وزن ششم فاطمه الیاسیان، وزن هفتم مائده کاظمی، وزن هشتم زهرا چهره‌قانی، وزن نهم فاطمه‌سادات طاهری و وزن دهم رضوان عباسی را در ترکیب خود دارد.

تیم (الف) تکواندو نونهالان قم با سرمربیگری سمیراسادات موسوی و مربیگری مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی به سرپرستی مرضیه معصومی در مسابقات قهرمانی‌ نونهالان کشور حضور دارد و تیم (ب) قم نیز با سرمربیگری فاطمه‌سادات نعمتی و مربیگری مونا دهقان‌نصیر و سرپرستی لطیفه احمدی به میدان رفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار