جانشین فرمانده انتظامی قم:
جانشین فرماندهی انتظامی قم ازدستگیری 2 سارق داخل خودرو در این استان خبر داد و گفت: متهمان به 23 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 14 July 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور ماموران انتظامی استان قرار گرفت که 2 تن در این رابطه دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: افراد مذکور با اظهارات ضد و نقیض ابتدا به یک فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرده اما سرانجام در رویارویی با شواهد موجود به 23 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

درویشی با بیان ای نکه تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد، گفت: هر 2 متهم اعتیاد به مواد مخدر داشته که در نهایت برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی از مالکان وسایل نقلیه خواست، اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در قم

رئیس پلیس آگاهی قم نیز از دستگیری سارق سیم و کابل برق و اعتراف متهم به 15 فقره سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی تماس مسئولان یکی از کارخانه های قم مبنی بر سرقت کابل فشار قوی و وسایل این کارخانه توسط یکی از کارکنان، ماموران پلیس برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی گفت: متهم که کلید انبار کارخانه را داشته کابل های فشار قوی را سرقت و اقدام به سوزاندن آن می کرد که توسط نگهبانان دستگیر شده بود.

وی ادامه داد: نامبرده در پلیس آگاهی با توجه به دلایل و مدارک موجود به 15 فقره سرقت کابل اعتراف کرد که در نهایت به انضمام پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی استان شد.

کرمی، بر نصب و تجهیز کارخانه ها و کارگاه های تولیدی به دوربین مداربسته و همچنین لزوم بکارگیری نگهبان تاکید کرد.

در 2 هفته گذشته پلیس استان قم موفق به انهدام پنج باند سرقت منازل، خودرو و مغازه شده که در این راستا 27 سارق دستگیر شدند. این سارقان به 67 فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار