رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 7 نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 11 July 2018

به گزارش تابناک قم، غلامعباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در محلات استان توزیع و به فروش برسانند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد این افراد به‌صورت باندی و طایفه‌ای در سطح استان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند.

بلفکه ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند مخفیگاه و پاتوق دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعلام کرد: متهمان با مواجهه دلایل و مستندات، به همدستی 5 نفر دیگر از اعضای این باند اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، همگی اعضای این باند شناسایی و در یک اقدام به‌موقع دستگیر شدند.

بلفکه بیان کرد: ماموران در ادامه 3 خودرو متهمان که حامل مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کرده و در بازرسی صورت گرفته از خودروها مقدار 8 کیلو و 85 گرم مواد مخدر از نوع «هرویین مرطوب» در قالب 8 بسته و 63 گرم مواد روانگردان شیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار