رئیس هیأت ورزش های رزمی قم:
رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از انتصاب نايب‌رئيس اين هیأت ورزشي و برگزاري نخستين دوره ليگ كيك‌بوكسينگ در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 11 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی یزدی اظهار کرد: ورزش‌های رزمی در قم طرفدار، علاقمند و استعدادهای بسیار زیادی دارد و در این بین بانوان توانمندی داریم که در رده‌های سنی مختلف همگام با آقایان در سبک‌های متنوع زیر مجموعه این هیأت فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید از تمامی تلاش‌هایی که در گذشته برای رونق و پیشرفت ورزش‌های رزمی بانوان صورت گرفته تقدیر کنیم اما در هیأت جدید از وجود یکی از چهره‌های تحصیل‌ کرده و با دانش عرصه ورزش و تربیت‌بدنی برای اداره امور بانوان هیأت ورزش‌های رزمی قم بهره خواهیم برد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان هیأت به سرکار خانم علی‌محمدی سپرده شد و ایشان نیز خانم راحله سلطانی را به عنوان دبیر در امور بانوان منصوب کرده تا بخش بانوان هیأت قوی‌تر از گذشته به کار خود ادامه بدهد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری نخستین دوره لیگ کیک‌بوکسینگ در قم اشاره و عنوان کرد: به همین منظور از داوران علاقمند به قضاوت در لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ مردان قم دعوت شده برای سازماندهی و شرکت در دوره توجیهی تا 21 تیر ماه آمادگی خود را به هیأت اعلام کنند تا نخستین دوره این پیکارها را از 29 تیر ماه در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار کنیم.

یزدی افزود: تمام مسوولان سبک‌ها، مربیان، داوران و ورزشکاران عضو هیأت در جریان باشند که حضور در مسابقات، دوره‌ها، همایش‌ها و ... در صورتی مورد تایید هیأت ورزش‌های رزمی و قابل انعکاس توسط این هیأت است که با مجوز هیأت و اطلاع‌رسانی قبل از حضور در آن رویداد انجام شده باشد، در غیر این‌صورت کسب هر رتبه‌ای از نظر هیأت ورزش‌های رزمی وجاهت قانونی ندارد.

وی در پایان به اعزام تیم بانوان قم به پیکارهای کیک بوکسینگ WKO قهرمانی زنان کشور اشاره و بیان کرد: در این تیم محدثه موسوی، سمانه یوسف‌زاده، فاطمه موسوی، سحر زارعی‌سینا، زهرا شاه‌مرادی، ملیکا صادق و فاطمه رحمتی حضور دارند و سرمربیگری تیم بر عهده سمیه داودی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار