طی سال گذشته؛
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم از بستری شدن ۱۰ درصد جمعیت بیمه شده این استان در بیمارستان‌ها طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 10 July 2018

به گزارش تابناک قم، داوود علی محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۷۰۵ میلیارد تومان برای درمان مستقیم بیماران توسط سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت بیمه شده استان قم طی سال گذشته در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، گفت: طی سال گذشته ۶۶ هزار نفر در ۹ بیمارستان و ۱۲ هزار نفر نیز در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با بیان اینکه در نظر داریم بیماران صعب العلاج را در اولویت قرار دهیم، افزود: طی سال گذشته ۲۵ هزار نسخه مربوط به بیماران صعب العلاج داشتیم که ۲۸ میلیارد تومان هزینه داشت.

وی با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی با ارائه داروهای OTC فراهم نمی‌شود بلکه اولویت با داروهای صعب العلاج است، گفت: در سال گذشته برای هر نفر بیمه شده ۵۰۰ هزار تومان هزینه کردیم که هزینه بالایی است.

علی محمدی عنوان کرد: طی سال گذشته پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به مراکز تحت قرار داد و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز ملکی این سازمان برای درمان مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه الکترونیک توسط سازمان تأمین اجتماعی صادر شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به اجرای سیستم ارجاع توسط سازمان تأمین اجتماعی افزود: در این سیستم ابتدا بیمار به پزشک عمومی مراجعه و سپس با تشخیص این پزشک به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شود.

وی در پایان گفت: بالا بردن کیفیت اولویت امسال مدیریت درمان در استان قم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار