مدیر جهاد کشاورزی قم خبر داد؛
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قم از تقاضای ایجاد ۶۵ هکتار گلخانه با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی توسط بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 10 July 2018

به گزارش تابناک قم، هادی مومنی نسب اظهار داشت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای اولین بار با شرایط بسیار ویژه و با سود ۶ درصد و دوره بازگشت ۸ ساله توسط دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال در روستاها تخصیص داده شد.

وی افزود: اولویت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ایجاد اشتغال می باشد که تسهیلات مذکور نیز در استان قم عمدتا در قالب این اهداف اختصاص پیدا کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قم بیان داشت: در مجموع بالغ بر ۱۴۵ طرح به مبلغ ۱۵۳ میلیارد تومان به معاونت برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی معرفی شد که بخشی از آنها به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت سیر مراحل قانونی و معرفی به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: ۶۵ هکتار گلخانه برای اخذ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری معرفی شده که در راستای ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از منابع آب و خاک می‌باشد و با احداث این واحدها افزایش چشمگیری در توسعه کشت گلخانه‌ای خواهیم داشت که منجر به بالا رفتن اشتغال و تولید محصولات گلخانه‌ای در استان قم می‌شود.

مومنی نسب در ادامه سخنان خود با اشاره به تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی، گفت: تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی عمدتا به سمت دامداری ها و مرغداری ها سوق داده شده است.

وی افزود: از محل این تسهیلات بالغ بر ۴۷۴ فقره طرح به میزان ۸۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات واحدهای مرغداری و دامداری معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قم بیان داشت: در مجموع و در قالب تسهیلات اشتغال روستایی و تسهیلات فراگیر روستایی ۶۴۹ طرح به میزان ۲۴۶ میلیارد تومان به معاونت برنامه ریزی سازمان ارائه شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار