نخستين هفته رقابت‌هاي بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با رتبه چهارمي نماينده قم و صدرنشيني شاگردان مربي قمي به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 10 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، امسال بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به دوره‌های قبل با حضور 14 تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از 26 هفته رقابت رفت و برگشت، به سراغ مرحله پلی‌آف، نهایی و فینال می‌روند.

بدین‌ترتیب بازی‌‌های لیگ بیستم فوتسال باشگاه‌های ایران از جذابیت و حساسیت بالاتری نسبت به دوره‌های قبل برخوردار است و در این لیگ، ‌تیم فوتسال سوهان محمد سیما به نمایندگی از قم برابر حریفان به میدان می‌رود، تیمی که از نظر کادر فنی و بازیکن نسبت به دوره قبل رقابت‌ها کمی تغییرات داشته است.

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری ساوه به میدان رفت، دیداری که در سالن فجر و در حضور تماشاگران پرتعداد حریف برگزار شد و با برتری دو بر صفر نماینده قم به پایان رسید.

در این دیدار دو گل نماینده قم در نیمه نخست و توسط روح‌الله ایثاری و محمدطاها نعمتیان وارد دروازه تیم شهرداری ساوه شد تا بدین‌ترتیب شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمد سیما با دو گل از سد حریف عبور کرده و با سه امتیاز حاصل از این مسابقه در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند.

این در شرایطی است که در 6 دیدار دیگر هفته نخست، تیم‌های فوتسال فرش‌آراء مشهد، مس سونگون، آذرخش بندرعباس، صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز و سن‌ایچ ساوه موفق به شکست حریفان خود شده‌اند و هم اکنون تیم فرش‌آراء مشهد در صدر ایستاده است.

هدایت تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد را محسن حسن‌زاده بازیکن خوش‌نام فوتسال قم و مربی جوان فوتسال کشور بر عهده دارد، مربی‌ای که با ماهان‌‌تندیس قم در سال 1393 به مقام قهرمانی جام حذفی فوتسال ایران رسیده و اکنون شاگردانش با توجه به برتری 6 بر 2 در هفته نخست مقابل تیم شهروند ساری در صدر ایستاده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار