ریُس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از افتتاح جشنواره ورزش‌های همگانی استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 08 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمدحسین رادپور با بیان اینکه آخرین برنامه سال گذشته اجرای جشنواره ماهی گیری خانوادگی ورزشی در بوستان جوان بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان جوان یکی از مناطق محروم استان بوده به‌عنوان پایگاه اصلی ورزش‌های همگانی در شهر قم در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی افزود: ماهی گیری، تیراندازی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، فریزبی، دارت و ورزش‌های دیگر همگانی مثل پیاده‌روی و غیره در بوستان جوان قابل برگزاری بوده که افتتاحیه اصلی این جشنواره در دهه کرامت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم با بیان اینکه جشنواره‌ای در جمعه هفته گذشته در بوستان الغدیر به مناسبت روز المپیک برگزار شد، ادامه داد: این برنامه با حضور 1000 خانواده قمی تحت عنوان ورزش همگانی و المپیک همراه با اهدای جوایز برگزار شد.

راد پور تصریح کرد: طی این هفته برگزاری شش برنامه شامل المپیک و بانوان، المپیک و محیط‌زیست، المپیک و سربازان و دانشجویان، پیشکسوتان و جانبازان عرصه جهاد و دفاع مقدس در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: در روز جمعه هفته جاری در بوستان جوان همایش کلی ورزش همگانی برگزار می‌شود که در این زمینه از شهرداری تقاضای کمک شده است، اما عمده این برنامه‌ها به عهده ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار