استاندار قم در بازديد از شركت گاز قم آگاهي بخشی به مردم در زمينه ی بهينه سازی مصرف انرژی را خواستار شد.
کد خبر: ۶۲۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 08 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم از تجهيزات، زيرساختها و انبار شركت گاز قم بازديد نمود و سپس با حضور در شركت گاز استان قم از ميز خدمت و نيز روند ارائه ي خدمات به مشتركين اين شركت بازديد كرد.

صادقي در حاشيه اين بازديد و در جلسه‌اي با مديران شركت گاز قم، با اشاره به زحمات پرسنل اين اداره براي توزيع پايدار انرژي گاز شهري اظهار کرد: گاها مردم از اين تلاشها كه نتايج آن راحتي و آسايش ايشان است مطلع نيستند كه اطلاع رساني در اين زمينه مي‌تواند موجب افزايش رضايتمندي مردم نسبت به خدمات دولت شود.

نماينده عالي دولت در استان در ادامه با بيان اينكه ايران يكي از كشورها با بيشترين منابع گاز در جهان است افزود: همين مسئله موجب شده است تا قدر اين نعمت خدادادي را ندانيم و ميانگين مصرف در سطح كشور بالا باشد.

وي افزايش آگاهي مردم در زمينه ي مصرف انرژي را امري ضروري دانست و خاطرنشان كرد: بخش قابل توجهي از هدررفت منابع انرژي ناشي از عدم آگاهي نسبت به نحوه ي مصرف است.

صادقي همچنين بحث راه اندازي ميز خدمت در ادارات استان از جمله شركت گاز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به ابلاغ رئيس جمهوري در اين رابطه گفت: برآيند اين كار بايد افزايش رضايتمندي مردم و مراجعين به دستگاه هاي دولتي باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار