شهردار منطقه چهار قم خبر داد
شهردار منطقه چهار قم از توزیع 6 هزار و 500 تن آسفالت در بلوار امین خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 08 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، مجید متین‌فر با اشاره به اجرای عملیات عمرانی روکش آسفالت بلوار محمدامین در منطقه چهار، اظهار کرد: در ادامه پروژه عظیم شهرداری به عنوان نهضت توزیع آسفالت در شهر که حدود 2 سال است آغاز شده، روکش آسفالت بلوار محمد امین در منطقه چهار اجرا شد.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه پیش از این نیز بلوارهای شهید صدوقی، غدیر و... در منطقه چهار روکش آسفالت شده بود، تصریح کرد: پس از سالیان زیادی که آسفالت این معابر تخریب و بعضا بهسازی نشده بود نیاز داشت که به طور کامل روکش آسفالت جدیدی صورت گیرد و این پروژه اجرایی شد.

متین فر با اشاره به اینکه در قالب این پروژه بیش از 6 هزار و 500 تن آسفالت در بلوار امین توزیع شد، خاطرنشان کرد: با این میزان توزیع آسفالت بیش از 60 هزار مترمربع از این بلوار زیر پوشش روکش جدید آسفالت رفت که هم‌اکنون خط رفت بلوار به سمت میدان جانبازان تکمیل شده است.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه در سطح منطقه چهار ادامه خواهد یافت و طی این پروژه عظیم تلاش داریم شرایط خوبی را از نظر عبور و مرور شهری برای شهروندان رقم بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار