استاندار:
استاندارقم، اقدام های خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) درحمایت از نیازمندان اظهار داشت: باید با برقراری ارتباط موثر با تعاونی ها، اصناف و اتاق بازرگانی از ظرفیت بالای این بخش ها در کمک به نیازمندان استفاده شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 07 July 2018

به گزارش تابناک قم، روابط عمومی استانداری قم اعلام کرد که سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: این حمایت ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نقش چشمگیری دارد.

وی طرح کمیته امداد برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان را نیزمورد توجه قرار داد وخاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی باید حمایت های لازم را از این طرح داشته باشند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به شرایط خاص کشور و فشارهای خارجی اظهار داشت: درچنین شرایطی باید با مدیریت بهره ور کاستی های موجود را رفع نماییم.

وی با بیان این که در چنین شرایطی باید از ایجاد هزینه برای کشور خودداری شود افزود:‌ برنامه ریزیها و اظهارنظرهای مدیران و مسئولان طوری باشد که از چالش آفرینی جلوگیری نماید.

در حال حاضر 20 هزار و 703 خانوار معادل 2.7 درصد جمعیت استان قم زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد، 15 هزار و 60 خانوار معادل 1.9درصد جمعیت قم معیشت بگیر بوده و سایر خانوارها نیز از خدمات تک یا چند خدمتی امداد مثل درمان، فرهنگی و اشتغال بهره مند می شوند.
96 درصد از خانواده های زیر پوشش ساکن شهر و چهار درصد ساکن روستا هستند؛ تعداد خانواده های زن سرپرست خانوار 14 هزار و 106 خانوار، یک هزار و 824 یتیم، چهار هزار دانش آموز و 684 دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند.

استاندار قم همچنین در دیدار با مدیران استانی زیرمجموعه وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بیان این که در حوزه ارتباطات زیرساخت در استان کارهای بزرگی صورت گرفته است اظهار داشت: خوشبختانه جزء استان های برتر در حوزه خدمات زیرساختی در حوزه ی فناوری اطلاعات هستیم.

صادقی بیان داشت: با توجه به مرکزیت حوزه های علمیه و زائرپذیری استان قم، فراهم نمودن بسترهای ارائه خدمات داده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برغم تلاش های صورت گرفته، باید شاهد ارتقاء زیرساخت ها در این حوزه باشیم.

وی در ادامه با بیان این که باندبازی در بین مسئولان قم جایی ندارد بیان داشت: همه مسئولان استان برای رفع چالش های موجود تلاش می کنند و باید در این راستا همدل باشند و با یکدیگر تعامل نمایند.

در این دیدار استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات ترابیان مدیرکل پیشین ارتباطات زیرساخت استان قم، برای طبایی مدیرکل جدید این اداره کل آرزوی توفیق نمود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار