برای نخستین بار؛
برای نخستین بار رقابت‌های قهرمانی بولینگ در قم برگزار شد و نیلوفر قاسمی ماهر و سید محمد نقاش عناوین برتر را کسب کردند.
کد خبر: ۶۲۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 07 July 2018

به گزارش تابناک قم، اولین دوره رقابت‌های بولینگ آزاد استان قم با حضور ۳۵ بولینگ باز در ۲ بخش مردان و زنان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر با دریافت جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مسابقات که روز جمعه در تنها باشگاه بولینگ استان قم برگزار شد در بخش بانوان نیلوفر قاسمی ماهر به عنوان نفر اول برگزیده شد البته در بخش بانوان به دلیل کم بودن شرکت کنندگان تنها نیلوفر قاسمی ماهر توانست با کسب بالاترین امتیاز نفر برتر بانوان را به خود اختصاص دهد.

در مسابقات بخش مردان سید محمد نقاش بر سکوی نخست ایستاد و مهدی ایزدی و محمد صادق حائری به ترتیب دوم و سوم شدند. در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی بولینگ استان قم در مجموع ۲ میلیون و پانصد هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

علی اکبر قاسمی سرپرست هیئت تازه تأسیس بولینگ اسنوکر و بولس استان قم اظهار امیدواری کرد بولینگ بازان قمی به زودی با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی با توانایی بالاتری در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: دستگاه‌های بولینگ که دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته نیز هست هم اکنون توسط مهندسان توانمند ایرانی در استان قم در حال تولید است و صادرات این دستگاه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار