معاون اجرایی سپاه استان قم با تأکید بر تمرکز استان برای اعزام ۵ هزار نفر از قم به اردوهای راهیان نور گفت: ۲۰ تیر نخستین اعزام زائران از استان و ویژه جوانان بوده که به یادمان‌ها و استان‌های غرب و شمال غرب کشور سفر می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 07 July 2018

به گزارش تابناک قم،ستار احمدوند با اشاره به ابلاغ سند ملی راهیان نور کشور اظهار داشت: در این سند همه دستگاه‌ها مکلف و موظف شده‌اند که در عرصه راهیان نور تمام همت خود را به‌کار گماشته تا این اردوها با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر استان‌هایی بوده که دارای مناطق عملیاتی هستند، افزود: اردوهای راهیان نور دو قسمت بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی و طریقه اعزام‌هاست که لازم بوده برای اعزام و زیرساخت‌ها ادارات و دستگاه‌های دولتی کمک کنند.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: به غیر از این استان مابقی استان‌ها در بحث اعزام بیشترین فعالیت را دارند و اگر به‌عنوان معین یکی از یادمان‌ها معرفی شوند باید در آن زمینه هم باید فعالیت کنند و به‌عنوان‌ مثال قم اگر به‌عنوان معین یادمان فکه شناخته شود هر آنچه نیازمندی یادمان بوده باید توسط استان تهیه شود.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تمرکز استان در زمینه اعزام 5 هزار نفر از قم است تصریح کرد: 20 تیر نخستین اعزام زائران از استان و ویژه جوانان بوده که به یادمان‌ها و استان‌های غرب و شمال غرب کشور سفر می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار