حسین یکتا:
مسؤول بنیاد کرامت رضوی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: معلوم است که کارشکنی‌هایی صورت گرفته است و قطعا این مشکلات توسط عوامل نفوذی داخلی در یک اتاق جنگ در داخل ایران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 06 July 2018

به گزارش تابناک قم، حسین یکتا اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال‌ ۷۶ به کار تشکیلاتی و هم‌افزایی نیروهای انقلابی تاکید می‌کردند و ما معمولا برای اقدام به منویات ایشان دیر عمل می‌کنیم.

وی افزود: ما برنامه‌ ماه‌نشان را از سه سال پیش برای نشان دادن فعالیت‌های خدماتی جبهه انقلاب شروع کردیم؛ اگر وارد خدمات اجتماعی شویم یا حذف می‌شویم و یا از اکثر اهداف خود جا می‌مانیم، جبهه انقلاب و نیروهای انقلابی باید توان خود را برای انقلاب هزینه کنند.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب و نیروهای خط انقلاب باید به‌روز باشند و برای ارتباط با نسل جدید با استفاده از زبان همین نسل اقدام کنند.

وی ادامه داد: ما نیروهای پیش قراول و اول خط انقلاب و از کسانی هستیم که باید در میانه میدان تمام تلاش خود را برای اجرا کردن منویات مقام معظم رهبری به کار ببندیم.

یکتا عنوان کرد: ما در جلوی خط نبرد قرار داریم و باید پرچمدار خدمات اجتماعی و پیگیری عدالت اجتماعی شویم؛ اگر ما صدای گویای مشکلات مردم نباشیم،کسانی که با ایران و اسلام دشمنی دارند منادی مشکلات مردم خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمن برای تسلیم کردن ما فشارهای زیادی وارد می‌کند افزود: نبرد و جنگ دشمنان با ما بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما این خودی‌ها هستند که که جام زهر را به ولی خدا می‌نوشانند.

یکتا با اشاره به اینکه امروز ایران به بالاترین نقطه قدرت خود در منطقه رسیده است تصریح کرد: در گذشته به ما موشک می‌زدند و در کشور ما حمله می‌‌کردند در حالی که امروز خط نبرد را به مرز اسرائیل کشانده‌ایم؛ بدون تردید کار اسرائیل دیگر تمام است و برای همین است که امروز دشمنان بسیار عصبانی هستند و فشار همه جانبه به ما وارد می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به منابع غنی که در کشور داریم نباید ایران در این شرایط سخت اقتصادی قرار داشته باشد و معلوم است که کارشکنی‌هایی صورت گرفته است؛ قطعا این مشکلات توسط عوامل نفوذی داخلی در یک اتاق جنگ در داخل ایران اعمال می‌شود.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی تشریح کرد: امروزه ما نیروهای انقلابی وظایف ویژه‌ای برعهده داریم و باید حرکت جنبش‌ عدالت‌خواهی، مطالبه‌گری و خدمت‌رسانی توسط نیروهای مذهبی و انقلابی انجام شود. سرعت معضلات اجتماعی بالارفته است و در چنین شرایطی ما باید همراه و یار مردم باشیم.

وی ادامه داد: ما برای یاری خط انقلاب باید با فعالیت‌های جنبشی، عدالت‌خواهی و تشکیلاتی در وسط میدان حضور داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای اقدام و عمل به کار بندیم.

یکتا با اشاره به آیه «لا یکلف الله نفسا الا وسعها» تصریح کرد: وسع و توان نیروهای انقلابی بسیار بالا است و ما نباید ظرفیت خود را کم و کوچک بدانیم؛ نیروهای انقلابی توان انجام کارهای بسیار بزرگی دارند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند کشتی انقلاب به گل بنشیند و با فشارهای اقتصادی کاری کنند که مردم به ستوه آمده و به دنبال مطالبه‌گری در کف خیابان‌ها باشند.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی عنوان کرد: هیئت‌های ما محل رفت و آمد افراد زیاد و اقشار گوناگونی است که حاضرند برای اسلام و انقلاب هزینه کنند و ما باید از این ظرفیت عظیم برای خدمت‌رسانی و عدالت‌خواهی استفاده کنیم.

وی افزود: ما امروز باید با تمام توان خود در میانه میدان حاضر شده و با وجود همه مشکلات در کنار مردم حضور داشته باشیم و تا مردم احساس تنهایی نکنند.

یکتا اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا وعده داده است که تا شهریور ماه باید کار جمهوری اسلامی ایران تمام شود و علت عجله آن‌ها این است که دشمنان دیگر به پایان کار خود رسیده‌اند؛ دشمن می‌داند که نابودی آن‌ها نزدیک است و تمام تلاش خود را برای مقابله با ما به کار بسته است.

وی ادامه داد: ما باید برای سازماندهی جدید حرکت جنبشی، نهضتی، جهادی، عدالت اجتماعی و مطالبه‌گری خود را آماده کنیم و یگان اصلی ما برای انجام این کار هیئت‌ها هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار