با پیروزی بر تهران؛
تیم بسکتبال ۳ نفره اصفهان قهرمان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ قهرمانی مردان زیر ۲۳ سال کشور به میزبانی قم شد.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 06 July 2018

به گزارش تابناک قم، پرونده مسابقات بسکتبال ۳ نفره زیر ۲۳ سال کشور شامگاه پنج شنبه در قم بسته شد و پس از رقابتی نزدیک بین تیم‌های شرکت کننده، این تیم بسکتبال اصفهان بود که موفق شد در راهی دشوار به سوی قهرمانی، جام را بالای سر ببرد.

در این مسابقات که در سالن شهید رضاییان و طی یک روز برگزار شد تیم بسکتبال اصفهان در دیدار نهایی در یک بازی دیدنی توانست از سد تیم قدرتمند تهران عبور کند و قهرمان شود. در دیدار رده بندی نیز بوشهر در یک بازی شانه به شانه، در آخرین ثانیه و پرتاب، چهارمحال و بختیاری را شکست داد و سوم شد.

در این مسابقات ۱۶ تیم حضور داشتند که به صورت گروهی با هم رقابت کردند و پس از برگزاری مراحل حذفی، ۴ تیم تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر به نیمه نهایی رسیدند گرچه تلاش تیم‌هایی چون قزوین و خوزستان نیز شایان توجه بود.

همچنین در حاشیه این مسابقات، رقابت‌های انفرادی حرکات نمایشی اسلم دانک و پرتاب سه گام برگزار شد که در اسلم دانک، بسکتبالیستی از خوزستان با نمایشی جالب که سالن مسابقات را به وجد آورد به مقام نخست رسید و در پرتاب سه گام، بسکتبالیستی از ایلام اول شد.

مراسم پایانی این مسابقات، با اهدای جام و مدال‌های تیم‌های قهرمان و نفرات برتر سه گام و اسلم دانک و با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم، محمد کسایی‌پور رئیس کمیته بسکتبال سه نفره فدراسیون بسکتبال و مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال قم و جمعی از پیشکسوتان این رشته به انجام رسید.

مسئولیت برگزاری این مسابقات بر عهده محسن عباسی مسئول کمیته داوران هیئت بسکتبال استان قم بود و قم برای نخستین بار بود که میزبان چنین رویدادی می‌شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار