مشاور وزیر صنعت،معدن و تجارت در امور بین الملل از فعالیت 82 هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور پس از پیروز انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 05 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمد رضا فیاض در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که صبح امروز در اتاق بازرگانی صنایع و معادن قم برگزار شد، باگرامیداشت این روز گفت: فلسفه روز صنعت و معدن، شناختن صنعتگرانی است که امروز به عنوان سربازان و افسران جبهه اقتصادی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 856 واحد تولیدی فعالیت داشتند امروز به 82 هزار واحد تولیدی رسیده که نشان از رشد صدبرابری واحدهای تولیدی است.

مشاور وزیر صنعت،معدن و تجارت در امور بین الملل تصریح کرد: به آن چیزی پس از انقلاب با تلاش صنعتگران بدست آمده باید بالید و تلاش کرد تا کمبود ها موجود و موانع بر طرف شود.

وی عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک واحد تحقیق و توسعه وجود نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی، اکنون 2 هزار و 400 واحد فعال در کشور داریم.

فیاض خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سال پیروزی انقلاب همه باید با همدلی تلاش کنیم تا موانع پیش رو تولید ملی هرچه زودتر بر طرف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار