کارخانه مدرن و پیشرفته ساخت بلوک سیمانی با حضور مسئولان ملی و استانی در شهرک محمودآباد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 05 July 2018

به گزارش تابناک قم، کارخانه مدرن ساخت بلوک سیمانی ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار،فیاض مشاور وزیر صنعت، مدرن و تجارت کشور، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان اقتصادی استان در محل این واحد در شهرک صنعتی محمودآباد افتتاح شد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بسیاری از فاکتورهایی که در کشور وجود دارد، باید مصالح ساختمانی تولید شود که هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به موقعیت ژئوفیزیکی ایران افزود: ایران کشوری بوده که بر روی گسل زلزله واقع‌شده است، بنابراین استفاده از مصالح سبک در ساختمان‌سازی می‌تواند هزینه‌های ناشی از زلزله را کاهش دهد.

وی ادامه داد: مصالحی که در این واحد تولید می‌شود دارای عایق صوتی و انرژی بوده که می‌تواند سبب آسایش و آرامش بیشتر مردم شود، با توجه به اینکه این مصالح استانداردسازی شده و دارای دورریز و اسراف نبوده و تمام بازیافت‌های ناشی از این بلوک‌های سیمانی قابل بازیافت است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این نوع از بلوک‌های سیمانی قابلیت صادراتی داشته و می‌تواند سبب شود تا وضعیت اقتصادی و صادراتی استان نیز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی تصریح کرد: کاهش هزینه‌های تمام‌شده و تعامل لازم انبوه‌سازان در مقرون‌به‌صرفه بودن برای عموم شهروندان مهم‌ترین خواسته و مطالبه‌ای بوده که از بخش خصوصی استان در تولید محصولات دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار