رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق به عنف خودرو به روش مسمومیت و اعتراف وی به ۱۵ فقره سرقت در سطح استان، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 28 June 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی در این زمینه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف خودرو به روش مسمومیت از رانندگان مسافر کش توسط فردی که در مناطق مختلف پایتخت، خودروی رانندگان تاکسی را به مقصد قم به صورت دربستی کرایه کرده، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارق با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: متهم پس از حضور در شهر قم به بهانه زیارت با سوژه خود داخل حرم مطهر حضرت معصومه (س) رفته و پس از جلب اعتماد کامل شاکی اقدام به دادن نسکافه آغشته به مواد خواب آور وی را بیهوش و خودرو را به همراه سایر اموال از قبیل وجوه نقد، کارت عابر بانک شاکی را سرقت و پس از اخذ رمز کارت وی در مراحل اولیه بیهوشی تمامی وجوه موجود درکارت را خالی و راننده را در بیابان های اطراف قم و شهرستان های دیگر رها می کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، مشخص شد نامبرده از افراد سابقه دار و حرفه ای بوده که قبلاً نیز در امر این گونه سرقت ها در استان های دیگر نیز فعالیت داشته است.

وی تصریح کرد: با عنایت به اهمیت موضوع اقدامات پلیسی و اطلاعاتی لازم انجام که در نهایت سارق مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و نهایتاً با ارائه دلایل و مستندات، به 15 فقره سرقت به روش مسمومیت اعتراف کرد.

کرمی با اشاره به شناسایی 15 نفر از مالباختگان خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی سایر مالباختگان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز کرد: سارق به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار