معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان خبر داد:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم عنوان کرد: مردم روزه‌دار و خداجوی قم 450 میلیون تومان زکات فطره خود را به کمیته امداد پرداخت کردند.
کد خبر: ۶۲۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 27 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، اکبر رشیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به روش‌های مختلف فیزیکی و اینترنتی پرداخت زکات فطره در استان گفت: مردم خیر قم امسال 450 میلیون تومان زکات فطره به کمیته امداد پرداخت کردند که این رقم نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه طبق نظر مقام معظم رهبری، کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه شورای زکات، متولی دریافت و هزینه کرد زکات است اظهار کرد: فطریه جمع‌آوری‌شده در این نهاد با اولویت درمان بیماران، معیشت و کمک جهیزیه به‌حساب مددجویان واریز شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم بابیان اینکه امسال هم مانند سال‌های گذشته در مساجد استان صندوق‌های زکات فطره مستقرشده بود گفت: زکات فطره جمع‌آوری‌شده از این صندوق‌ها در اختیار هیئت‌امنای مساجد قرار گرفت تا در بین نیازمندان همان محله‌ها توزیع شود.

رشیدی با اشاره به اینکه حساب‌های مددجویان در اختیار صندوق امداد ولایت این نهاد است، گفت: امسال با توجه به اینکه فهرست تمام مددجویانی که از زکات فطره بهره‌مند می‌شدند قبل از عید فطر مشخص و اقدامات اولیه انجام‌شده بود، فطریه قمی‌ها همان روز عید به‌حساب مددجویان واریز شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار