طرئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم خبر داد
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم از اختصاص 1.5 میلیارد تومان برای احیای بوستان شهدای گمنام کوه خضر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 25 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی و مناسب‌سازی محدوده کوه خضر نبی اظهار کرد: در محدوده کوه خضر اقدامات زیادی انجام شده است؛ 14 شهید گمنام در این مقبره کوه خضر دفن شده که در کشور کم‌نظیر است و طی این مدت اقدامات اولیه برای تعیین تکلیف متولی این محوطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 97 بیش از 1.5 میلیارد تومان برای احیای بوستان شهدای گمنام کوه خضر اعتبار در نظر گرفته شده است تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار نیز وعده داده‌ که بیش از 1.5 میلیارد تومان از منابع دولتی وارد پروژه کنند تا این محدوده سر و سامان بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جذابیت گردشگری و زیارتی محدوده کوه خضر نبی بیان کرد: حریم مشخصی باید برای کوه خضر تعیین شود و هرکس وارد محدوده می‌شود احساس معنویت کند.

وی با اشاره به برخی درخواست‌های مردمی در خصوص مسیرهای اتوبوس و تاکسی اظهار کرد: مردم می‌توانند مسیرهای مد نظر را به شورا ارائه دهند تا در کمیسیون حمل و نقل مطرح شده و در صورت دارابودن توجیه اقتصادی و مسافرپذیر بودن اقدامات برای اختصاص مسیر اتوبوس صورت گیرد.

سبحانی ثابت با اشاره به پروژه ایمن‌سازی بوستان‌ها و سیستم‌های روشنایی خاطرنشان کرد: اکثر بوستان‌های شهر ایمن‌سازی شده و در حال حاضر پروژه ایمن‌سازی آبنماها آغاز شده است.

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار