دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم از موفقيت تيرانداز قم در كسب يكي از رتبه‌هاي برتر مسابقات آزاد تيراندازي قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 25 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و 6 نماینده قم در این رقابت‌ها با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این پیکارها در رشته تفنگ و به مدت دو روز در هر دو بخش آقایان و بانوان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، در حالی که دو تیرانداز در قسمت مردان و سایر نفرات در بخش زنان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر به میدان رفتند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم افزود: مینا روحیان در رده سنی نوجوانان تنها نماینده قم بود و نرجس کولیوندی، عطیه قدمی، فهیمه زند، هادی غرباقی و حامد غرباقی در رده سنی بزرگسالان سومین مرحله رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور به نمایندگی از قم رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها از مینا روحیان شاهد بودیم که با نمایش توانمندی‌های خود به عنوان نفر دوم به فینال مسابقات نوجوانان و جوانان راه یافت و در مرحله پایانی رشته تفنگ با ایستادن روی سکوی چهارم به کار خود پایان داد که عملکرد بسیار خوبی است.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی پیکارهای رشته تفنگ نوجوانان و جوانان، روژان جلالیان از تیم هیأت تهران در جایگاه نخست ایستاد، مریم سلیمی از کرمانشاه نایب‌قهرمان شد، مقام سوم را سوگل باقری از تهران کسب کرد و مینا روحیان از قم به مقام چهارم رسید.

گفتنی است مینا روحیان در حالی موفق‌ترین نماینده قم در مسابقات مرحله سوم پیکارهای آزاد تیراندازی با تفنگ بادی قهرمانی کشور لقب گرفت که به عنوان عضو تیم ملی، در سال 1396 به رقابت‌های بین‌المللی این رشته در کشور صربستان اعزام شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار