آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه مشكلات اقتصادي مردم مايه شرمندگي است تاکید کرد: عده‌اي هم به‌جاي اينكه مرحم باشند نمك به زخم مي‌زنند. مردم وقتي مي‌بينند كه يك مسؤول مي‌آيد و مشكلات آنها را كتمان مي‌كند بر ناراحتي آنها افزوده مي‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 24 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید تمام همت مسؤولان رفع مشکل مردم باشد.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرحم باشند نمک به زخم می‌زنند. مردم وقتی می‌بینند که یک مسؤول می‌آید و مشکلات آنها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آنها افزوده می‌شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است. هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.

وی گفت: مسؤولان نباید از تذکر برآشفته شوند روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید بدانند ما هم همدرد آنها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم، خاطرنشان کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان درازبودن دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

وی تاکید کرد: نباید مسایل حاشیه ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسایل اختلافی پرهیزشود.

این مرجع تقلید یادآور شد: این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت فقیه و مردم محافظت کرده و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد.

وی گفت: باید یک صدا و آن هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسؤولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار