دبیر هیئت تیراندازی استان قم اعلام کرد طرح استعدادیابی تیراندازی در قم در ۲ بخش پسران و دختران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 24 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: هیئت تیراندازی استان قم قصد دارد تیم‌های پایه خود در هر ۲ بخش پسران و دختران را تشکیل دهد و برای این منظور اقدام به برگزاری طرحی استعدادیابی به منظور شناسایی افرادی می‌کند که در این رشته صاحب استعداد و توان پیشرفت هستند.

وی افزود: بر اساس این طرح دختران و پسران علاقمند به تیراندازی در یک دوره مسابقه برای سنجش استعدادها شرکت می‌کنند که نفرات برتر آن وارد یک دوره آموزشی زیر نظر مربیان هیئت تیراندازی استان قم می‌شوند تا اصول اولیه رشته تیراندازی را فرا بگیرند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: پس از برگزاری این دوره آموزشی، برترین‌های دوره به عنوان نفرات منتخب استان قم به اردوی استعدادیابی تیم ملی که زیر نظر مربیان تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

متقیان نژاد بیان داشت: برای حضور در این طرح محدودیت سنی قرار داده شده است به طوری که رده سنی جوانان شامل ۱۱ دی ۱۳۷۶ تا ۱۰ دی ۱۳۷۹ است و تیراندازان رده نوجوانان را متولدین ۱۱ دی ۱۳۷۹ به بعد تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: ثبت نام این مسابقات تا نهم تیرماه در باشگاه تیراندازی شهید زین الدین واقع در خیابان نوبهار انجام می‌شود و هدف ما از این طرح ورود ستارگان جدیدی به عرصه تیراندازی و شکوفا شدن استعدادهای نهفته است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در مسابقات ازاد تیراندازی رشته تفنگ بادی بانوان رده سنی جوانان و نوجوانان کشور مینا روحیان تیرانداز خوش آتیه استان قم به مقام چهارم دست پیدا کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار