رئیس پلیس آگاهی استان قم طرح کرد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف بیش از یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق از یک دستگاه "کامیونت" و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 23 June 2018

به گزارش تابناک قم، احمد کرمی اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس آگاهی استان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی پوشاک قاچاق را با یک دستگاه "کامیونت ایسوزو" از یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد پایتخت بارگیری و سپس از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و راننده را به همراه یک نفر سرنشین دستگیر کنند.

کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد کامیونت مذکور حامل محموله روغن سوخته بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، 13 هزار و 601 ثوب پوشاک قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ارزش ریالی کالای قاچاق را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار