در اوزان 73، 81 و 100 كيلوگرم رقم خورد
اعضاي تيم منتخب هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم با صيد پنج مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات جودو قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور درخشيدند.
کد خبر: ۶۲۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 23 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، اعزام جودوکاران استان قم به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور در حالی انجام شد که این پیکارها با برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در سالن مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به انجام رسید.

این در شرایطی که فدراسیون این رقابت‌ها را در دو مرحله برگزار می‌کند و بعد از برگزاری مرحله نخست، رقابت‌های مرحله دوم در روز هفتم تیر برگزار می‌شود و جودوکاران پیشکسوت در دو رده سنی کمتر از 50 سال و بالای 50 سال برای به دست آوردن عناوین برتر به میدان می‌روند.

بر همین اساس چهره‌های با سابقه و قدیمی قم در ترکیب تیم منتخب هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم بعد از تمرینات متنوع آماده‌سازی با هدف کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز راهی مسابقات شدند تا با حریفان خود از دیگر استان‌ها پیکار و از اعتبار جودو قم دفاع کنند.

در این دوره از مسابقات که پیشکسوتان جودوکار استان‌های مختلف حضور داشتند، پنج مدال شامل دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز سهم جودوکاران قم بود، در حالی که نمایندگان قم در اوزان منهای 73 و 81 کیلوگرم و به اضافه 100 کیلوگرم برابر حریفان خود به میدان رفتند.

در این رقابت‌ها علیرضا بوستان‌افروز در وزن به اضافه 100 کیلوگرم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود روی سکوی نخست ایستاد و نشان طلا را از آن خود کرد، ضمن اینکه دومین طلای تیم منتخب هیأت قم در وزن منهای 81 کیلوگرم با درخشش رضا زیبایی به دست آمد.

سعید علیزاده در وزن منهای 100 کیلوگرم سومین جودوکار قم در فینال پیکارهای قهرمانی پیشکسوتان ایران بود که با شکست مقابل حریف خود صاحب نشان نقره شد و در وزن منهای 73 کیلوگرم سیدوحید رضویان و اسماعیل عابدین‌زاده از قم مشترکا سوم شدند و برنز گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار