دبیر هیئت تنیس استان قم از درخشش پسران تنیسور قم در کمپ مستعدین منطقه ۳ کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 23 June 2018

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار داشت: دومین مرحله کمپ مستعدین منطقه ۳ کشور در حالی به انجام رسید که هر ۲ نماینده استان قم در این کمپ که با هدف استعدادیابی و پرورش آن‌ها برگزار می‌شود عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: دومین مرحله کمپ مستعدین تنیس منطقه ۳ کشور به میزبانی کرج، پس از یک هفته کار، به کار خود پایان داد و طی مسابقاتی که به صورت دوره‌ای در این کمپ برگزار شد محمد علی لکی از قم در رده سنی زیر ۱۲ سال نایب قهرمان شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: سهیل برخوردار دیگر تنیسور استان قم در این کمپ بود که در رده سنی زیر ۱۰ سال مسابقه داد و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و درخشش این ۲ تنیسور نونهال، برای آینده تنیس قم امیدوار کننده است.

لطفی بیان داشت: استان قم در بخش تنیس پایه در سال‌های اخیر همواره در جمع برترین‌های کشور قرار داشته و موفقیت این ۲ تنیسور نونهال نشان داد روند رو به صعود قم در پرورش بازیکنان آینده دار همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات تنیس جام رمضان قم و نیز حضور تنیسورهای برجسته قم در مسابقات جام رمضان در خارج از استان، عمده فعالیت تنیس قم در ماه گذشته بوده و با شروع فصل تابستان مسابقات تنیس در نقاط مختلف کشور و در رده‌های گوناگون آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار